onsdag, juni 07, 2006

Usch va irriterande. Jag trodde att jag kunde allting men så ringer Louise hela tiden och frågar saker och då fattar jag ingenting när jag ska förklara. Det är iofs lite kul. Då får jag någonting att göra. Det är hemskt med sommarlov.

Nu håller jag på och stoppar låtar i min ipod nano :) Men jag har inte så mycket partymusik, Catatonia och Alanis äger, men kanske inte så bra på förfester.. så om någon har bra partylåtar så vill jag ha så jag kan göra en redig partylista. För högtalarna ska med till Cypern!

Nu ska jag försöka samla mod och ringa och boka en klipptid. Jag tycker inte om att gå till frisören. Det är läskigt. Men jag måste göra något åt mitt hår så det blir fint. Helst innan nästa fredag.

1 Comments:

Blogger Johanna said...

självklart ska de me :)
du ska få lite låtar av mig ikväll

8:19 fm  

Skicka en kommentar

<< Home