onsdag, maj 24, 2006

Take me back to ancient Greece

Let me see the Trojan war

Jag klarade mekaniktentan! helt sjukt! men jag är så klantig så jag får lov att göra omtentan ändå. Trodde aldrig jag skulle klara problemdelen, så jag försökte inte ens på teoridelen. Så den får jag göra om, men den är lätt som en plätt.

Om två timmar ska jag åka och titta på X-MEN the last stand. Helt sjukt det med. Som jag har väntat! De verkar ha improviserat ganska mycket iofs, men den kommer ändå äga.

Men först ska jag roa mig kungligt med min finfina mattebok för snart skiljs vi åt.


3 Comments:

Blogger Johanna said...

grattis! :)

12:34 fm  
Blogger ell said...

grattis!!

9:06 em  
Anonymous Anonym said...

Interesting site. Useful information. Bookmarked.
»

3:13 em  

Skicka en kommentar

<< Home