Hahaha David jobbar på Café Umbra. Men han skulle inte vara där ikväll. Tur för mig. Annars hade han supit ner mig alldeles förfärligt bara för att jävlas inför provet imorrn.
Dagens två nej:
Nej - det heter inte partaja. Parta, festa, gå ut, vad som helst, inte partaja!
Nej - Man springer inte 2 km på 7 minuter om man är normal.
Dagens diss:
Jag: "Men Mike, om du inte pluggar mer kommer du aldrig bli som mig!"
Mike: "phew, då behöver jag inte känna att den risken finns"
hallå? Alla vill vara som jag! Det är liksom det mest eftersträvansvärda!
Dagens två nej:
Nej - det heter inte partaja. Parta, festa, gå ut, vad som helst, inte partaja!
Nej - Man springer inte 2 km på 7 minuter om man är normal.
Dagens diss:
Jag: "Men Mike, om du inte pluggar mer kommer du aldrig bli som mig!"
Mike: "phew, då behöver jag inte känna att den risken finns"
hallå? Alla vill vara som jag! Det är liksom det mest eftersträvansvärda!

0 Comments:
Skicka en kommentar
<< Home