tisdag, maj 23, 2006

För alla er som undrar tänkte jag uppdatera i föredragspaniken.
Jag är klar med stödorden! Jag har tillochmed en kvart till godo nu innan jag ska till skolan, så jag kanske faktiskt hinner läsa på lite innan.
Jag gick upp kvart över fem. Usch. Men vårruset var lugnt värt att gå upp så tidigt idag istället för att ha massa tid att plugga igårkväll.

Lite jobbigt bara att jag antagligen kommer somna på studentskivan.