onsdag, maj 24, 2006

In chess, the pawns go first

Nu har jag sett Den!
Ojojojoj! Jag dör!De jäkla filmkritikerna i tidningarna har ingen aning om vad de snackar om.
Så kul att de hade med en scen från den tidningen jag läste sist.
Jag älskar Ian McKellen.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

I love your website. It has a lot of great pictures and is very informative.
»

10:35 em  

Skicka en kommentar

<< Home