tisdag, maj 30, 2006

you're so fine you blow my mind

Idag har varit den bästa födelsedagen på jättejättelänge.
Först åkte jag till skolan och hamnade breve världens sötaste fritidspedagog som var ute med en småbarnsklass. Sån slöseri att använda såna människor att jobba med småbarn när de helt klart skulle vara mycket bättre övningsledare åt små studenter.
Sen kom jag till skolan. Den första jag såg när jag kom in i biblioteket var stureplanaren från Gävle som jag hittade att titta på redan första dan. Men helt otroligt. Han hälsade på mig! Har aldrig hänt förr. Har aldrig pratat med honom. Jag är en sån mes som blir glad av såna saker, men det skiter jag i.
Sen så åt vi lunch, sen var det tenta, sen åkte jag hem, träffade Johanna på tåget :), kom hem, öppnade paket och gick och åt middag.
Vi hade världens trevligaste servitris. Det är så kul, det gör så mycket att få en bra servitris. Så hela besöket blev jättebra. Jag brukar hata att äta ute, men idag var det bara trevligt :)
Sen så har jag fått en massa sms och jag har inte orkat svara på alla så ni får ett stort kollektivt men ack så personligt tack.
Tack, Stella, Martin, Johanna, Marie, Ellinor, Elias, Sofia, Louise, Erik, Joakim, Caroline, Mike, Hanna och Olivia.
Och Isabelle för det fina kortet :)

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Interesting site. Useful information. Bookmarked.
»

10:35 em  

Skicka en kommentar

<< Home