Saknad!




Jag saknar förra veckan!
Jag saknar att vakna varje morgon och vet aatt det kommer bli en kanondag.
Jag saknar att prata med roligt folk.
Jag saknar våra fina middagar på balkongen.
Jag saknar fläkten nere i lobbyn.
Jag saknar affären med expediten som tyckte vi köpte för mycket juice och för lite vodka.
Jag saknar alla skämt och kommentarer om Hampus.
Jag saknar att (försöka) somna i olidlig hetta med booten anna dunkande från resten av balkongerna.
Jag saknar att skratta åt att Frida alltid råkade ut för grabbarna grus när vi gick från rummet.
Jag saknar att somna vid poolen och vakna av att få en boll i huvudet.
Jag saknar att umgås med Johanna, Frida och Olivia! Allvarligt. Bättre resesällskap har jag aldrig varit med om. Kan knappt bärga mig till nästa sommar!

1 Comments:
ah...jag håller helt med dig! vi får börja planera redan nu...
Skicka en kommentar
<< Home