All I want is a proper cup of coffe
Wise Words Of HUGH JACKMAN
All I want is a proper cup of coffee, made in a proper copper coffee pot,
I may be off my dot, but I want a proper cup of coffee in a proper copper pot.
Iron coffee pots and tin coffee pots, they are no use to me!
If I can't have a proper cup of coffee in a proper copper coffee pot, I'll have a cup of tea!
Idag har jag varit inne i stan och det var inte lätt och rofyllt ska jag säga. Det första som hände när jag gick upp på Stureplan var att jag blev attackerad av en Amnestymänniska. Han var iofs trevlig så vi pratade ett tag men han sa hejdå när jag sa att jag för tillfället inte har någon inkomst.
Sen kom jag till trebutiken. Stod trea i kön och fick stå i en halvtimme men jag fick iallafall hjälp av den personen som jag tyckte verkade bäst när jag stod i kön och tittade på de som stod där.
Så fick jag lämna in min telefon och skulle komma tillbaka om en timme. Så jag fick traska runt i stan i en timme och det var rea överallt vilket var trevligt. Efter att jag handlat upp mina pengar på apoteket märkte jag dock att jag glömt visakortet hemma, så jag kunde inte köpa något mer utan fick traska runt på måfå utan att shoppa något. Jag blev överfallen av en blombukett på hötorget.
Sen kom jag tillbaka efter en timme till trebutiken och stod i kö ett tag. När jag äntligen fick komma fram till en säljare så lämnade jag in inlämningskvittot och hon sa att hon inte kunde hämta telefonen om jag inte hade fått ett sms om att den var klar. men heja, hur ska jag kunna få ett sms när min telefon ligger nere hos deras tekniker och de inte behagade ge mig en annan så länge. Men men, efter ett tag fick jag den iallafall, men då var mitt batteri slut så den funkade inte iallafall.
Sen promenerade jag bort till pendeltåget, blev påhoppad av en till Amnesty-människa. Han var dock inte lika söt och trevlig så honom smet jag från ganska snabbt.
Väl på pendeltåget fick jag den trevliga överraskningen att Sofia var där. Det är så passligt att träffa folk på pendeltåget :-)
Sen kom jag hem och har nu laddat min telefon ett tag så nu fungerar den. Dock så har allt som fanns på den raderats vilket betyder att jag inte har någons telefonnummer kvar. Så alla som vill att jag ska kunna ringa dom kan vara vänliga att ge mig sitt telefonnummer.
Vad värre är är att alla foton är försvunna! Jag som hade Elijahfoton på telefonen! grr.
Nu ska jag gå och fålla. Varför göra något kul när jag kan fålla liksom.
All I want is a proper cup of coffee, made in a proper copper coffee pot,
I may be off my dot, but I want a proper cup of coffee in a proper copper pot.
Iron coffee pots and tin coffee pots, they are no use to me!
If I can't have a proper cup of coffee in a proper copper coffee pot, I'll have a cup of tea!
Idag har jag varit inne i stan och det var inte lätt och rofyllt ska jag säga. Det första som hände när jag gick upp på Stureplan var att jag blev attackerad av en Amnestymänniska. Han var iofs trevlig så vi pratade ett tag men han sa hejdå när jag sa att jag för tillfället inte har någon inkomst.
Sen kom jag till trebutiken. Stod trea i kön och fick stå i en halvtimme men jag fick iallafall hjälp av den personen som jag tyckte verkade bäst när jag stod i kön och tittade på de som stod där.
Så fick jag lämna in min telefon och skulle komma tillbaka om en timme. Så jag fick traska runt i stan i en timme och det var rea överallt vilket var trevligt. Efter att jag handlat upp mina pengar på apoteket märkte jag dock att jag glömt visakortet hemma, så jag kunde inte köpa något mer utan fick traska runt på måfå utan att shoppa något. Jag blev överfallen av en blombukett på hötorget.
Sen kom jag tillbaka efter en timme till trebutiken och stod i kö ett tag. När jag äntligen fick komma fram till en säljare så lämnade jag in inlämningskvittot och hon sa att hon inte kunde hämta telefonen om jag inte hade fått ett sms om att den var klar. men heja, hur ska jag kunna få ett sms när min telefon ligger nere hos deras tekniker och de inte behagade ge mig en annan så länge. Men men, efter ett tag fick jag den iallafall, men då var mitt batteri slut så den funkade inte iallafall.
Sen promenerade jag bort till pendeltåget, blev påhoppad av en till Amnesty-människa. Han var dock inte lika söt och trevlig så honom smet jag från ganska snabbt.
Väl på pendeltåget fick jag den trevliga överraskningen att Sofia var där. Det är så passligt att träffa folk på pendeltåget :-)
Sen kom jag hem och har nu laddat min telefon ett tag så nu fungerar den. Dock så har allt som fanns på den raderats vilket betyder att jag inte har någons telefonnummer kvar. Så alla som vill att jag ska kunna ringa dom kan vara vänliga att ge mig sitt telefonnummer.
Vad värre är är att alla foton är försvunna! Jag som hade Elijahfoton på telefonen! grr.
Nu ska jag gå och fålla. Varför göra något kul när jag kan fålla liksom.

0 Comments:
Skicka en kommentar
<< Home