It’s easy living in a bubble

Vad är det med tisdagar och människor med varmkorv på pendeltågen? Jag blir galen! Vet de vilken tortyr det är för mig att sitta så nära en grillad korv med ketchup och inte få äta upp den? (fast enligt Sanna så är det inte tortyr på riktigt eftersom det inte är staten som är elak mot mig)
Vi har fortfarande inte lyckats hitta vår sektionslokal. Idag efter föreläsningen smög vi efter några från klassen för att se vart de skulle gå och äta, men efter ett tag så satte de sig i en bil och körde iväg, så det var inte riktigt läge att förfölja dem. Så vi fick lov att gå till andra sidan campus och äta. Det var rätt trevligt ändå för vi råkade ha en OPENreunion. Vi blev inbjudna till nollepubrundan också, men eftersom det var tisdag så sket jag i det (Caradhras och morden i midsomer är bättre än öl ibland, och dessutom skulle vi vara tvungna att vara tillräckligt nyktra för att visa nollan vägen mellan pubarna och jag har ingen aning om var de ligger även om jag är spiknykter)

0 Comments:
Skicka en kommentar
<< Home