söndag, september 17, 2006

valdag


Nu har jag varit och uträttat min medborgerliga plikt och rättighet. Dessutom har jag städat. Nu ska jag plugga. Hann inte med det igår för jag skulle träffa pappa. Ska träffa honom idag igen, så det blir nog inte så mycket plugg nu heller. Mest bråk och gråt som vanligt antar jag. Men iallafall. När jag städade så kom jag fram till att följande affischer vill jag inte ha kvar:
  • Zoolander
  • Time Machine
  • TTT
  • Klonerna anfaller
någon som vill ha en affisch så säg till. Jag är så trött på dem att jag snart kör dem i en dokumentförstörare och eldar upp resterna och gräver ner askan.