torsdag, oktober 26, 2006

blåslagen

Igår var jag väldigit väldigt trött (och lika klantig) så jag gjorde illa baksidan av låret på väg till skolan. Det gjorde asont och jag kunde knappt gå, så fick halta hela dagen. Sen när jag kom hem och skulle leta efter blåmärket så fanns inget, men nu när jag vaknade i morse är det världens bula med ett enormt blåmärke på. Det bultar. Jag kan inte ens sitta ner på en stol ordentligt utan att det gör ont! Det är såå synd om mig! Menmen, det lär ju bli bättre av att sitta till skolan till åtta nio i kväll...tjoho.