måndag, december 11, 2006

friskis

Det är helt sanslöst vad kul man kan ha på friskis. Jag skrattade i princip en timme i sträck efter passet, folk på pendeltåget tyckte det var udda.
Men alltså. Ledaren. Det var en vikarie, så har aldrig haft honom förut. Han var jätterolig. Han var verkligen det. Och sen helt plötsligt på styrkedelen så spelade han One More Time. Highland!! Jag typ dog. Jag skrattade så mycket att jag inte kunde hålla upp kroppen tillräckligt mycket för att göra någonting. Låg bara i en hög på golvet medans de andra tränade.
Sen så skrattade jag hela stretchingdelen, fast tyst, jättetyst.
Sen skrattade jag i omklädningsrummet. Än så länge var det rätt ok, för Stella var med men sen när jag gick omkring och skrattade ensam, då kändes det lite fånigt.
Sen kom jag hem och skulle kolla på schemat när hans ordinarie pass är. Det var deprimerande. Mitt träningskort gäller inte på hans vanliga pass! Jag måste uppgradera!!