Detta har hänt
Puerto Rico
jag älskar verkligen den byn. Jag älskar alla turisterna, jag älskar time share-snubbarna, jag älskar strandpromenaden till Amadores, och mest av allt älskar jag El Velero. Den enda resturangen som jag någonsin sett fram emot att gå till, och nästan det jag saknar mest från semestern. Maten var iofs inte jättespeciell men kyparna, de är bäst! Trots att de klagade över hur jag åt. Överhuvudtaget är jag lite putt på att vegetarisk mat utomlands är en blandad sallad på de flesta ställena, ett ställe hade grönsaksbiffar, men överallt annat är det bara kött kött kött. Det märktes så tydligt på flygplansmaten också. Från Sverige var det typ världens godaste mat, från Gran Canaria var det en äcklig röra.
Storuman
Träffa Pappa. Helt ok. Fyra dagar bestående av kortspel, samt att besöka grannar så att pappa fick visa upp mig och tala om för alla vilken bra dotter han har. Kul om han någon gång sa någonting som var på riktigt och inte hittade på en massa saker om mig om hur jag är vad jag gör och så.
Jag skulle aldrig aldrig någonsin vilja bo på ett sånt litet ställe. Jag hatar att alla känner alla. Jag får ju själv panik ibland när jag ser någon jag känner på tåget, eller på stan. Jag åker till Fridhemsplan vad jag än ska köpa för att slippa handla på Vi(vo) i Spånga. Tänk er då om jag bodde i Storuman. Jag skulle ju vara tvungen att flyga till Stockholm då och då och handla, eller handla allt på nätet. Dessutom gillar jag inte att ha tjocka kläder på mig. Och jag gillar inte -25 grader.
Hemma från Storuman
Fredagen köpte jag ramar och träffade bror min. Hade även tänkt träna men var lite förkyld. Jo just det jag avregistrerade mig från två forumt/communitys för att få lite tid att göra andra saker än att sitta vid datorn. Sen blev det lite förvirrande med tre bloggar också.
Nu idag lördag har jag tränat. Trodde att axeln skulle gå över om jag rörde lite på den men den gjorde mer ont. Bara den blir bra på en vecka, annars har jag verkligen något att skylla på när det går dåligt.
jag älskar verkligen den byn. Jag älskar alla turisterna, jag älskar time share-snubbarna, jag älskar strandpromenaden till Amadores, och mest av allt älskar jag El Velero. Den enda resturangen som jag någonsin sett fram emot att gå till, och nästan det jag saknar mest från semestern. Maten var iofs inte jättespeciell men kyparna, de är bäst! Trots att de klagade över hur jag åt. Överhuvudtaget är jag lite putt på att vegetarisk mat utomlands är en blandad sallad på de flesta ställena, ett ställe hade grönsaksbiffar, men överallt annat är det bara kött kött kött. Det märktes så tydligt på flygplansmaten också. Från Sverige var det typ världens godaste mat, från Gran Canaria var det en äcklig röra.
Storuman
Träffa Pappa. Helt ok. Fyra dagar bestående av kortspel, samt att besöka grannar så att pappa fick visa upp mig och tala om för alla vilken bra dotter han har. Kul om han någon gång sa någonting som var på riktigt och inte hittade på en massa saker om mig om hur jag är vad jag gör och så.
Jag skulle aldrig aldrig någonsin vilja bo på ett sånt litet ställe. Jag hatar att alla känner alla. Jag får ju själv panik ibland när jag ser någon jag känner på tåget, eller på stan. Jag åker till Fridhemsplan vad jag än ska köpa för att slippa handla på Vi(vo) i Spånga. Tänk er då om jag bodde i Storuman. Jag skulle ju vara tvungen att flyga till Stockholm då och då och handla, eller handla allt på nätet. Dessutom gillar jag inte att ha tjocka kläder på mig. Och jag gillar inte -25 grader.
Hemma från Storuman
Fredagen köpte jag ramar och träffade bror min. Hade även tänkt träna men var lite förkyld. Jo just det jag avregistrerade mig från två forumt/communitys för att få lite tid att göra andra saker än att sitta vid datorn. Sen blev det lite förvirrande med tre bloggar också.
Nu idag lördag har jag tränat. Trodde att axeln skulle gå över om jag rörde lite på den men den gjorde mer ont. Bara den blir bra på en vecka, annars har jag verkligen något att skylla på när det går dåligt.

0 Comments:
Skicka en kommentar
<< Home