vem sa att pain doesn't hurt
min kropp tar kål på mig! först axeln som kajkade ur och vägrar kajka tillbaka, sen domnade armen efter träningen och nu har jag så ont i knät igen att det bara strålar upp och ner och ut och åt alla håll. Hela min högersida håller på att bli ett smärtinferno

0 Comments:
Skicka en kommentar
<< Home