söndag, januari 21, 2007

någon som känner att den saknar något av följande?

  • kopierat häfte, sömnadsbeskrivning mantel
  • kopierat häfte, sömnadsbeskrivning 1300tals kvinnodräkt
  • ickekopierat mönsterdelen 1300tals kvinnodräkt
säg till isåfall.

3 Comments:

Blogger Isabelle said...

mönsterdelen för 1300talsdräkten är nog min för jag ingen i min pärm iallafall... :)
dom andra två är icke mina

2:29 em  
Blogger R said...

okej. då ska du få den vid lämpligt tillfälle :)

4:12 em  
Blogger Johanna said...

jag ska kolla när jag kommer hem, vet att d e ngt jag saknar men komemr inte ihåg vad...

10:09 fm  

Skicka en kommentar

<< Home