söndag, januari 21, 2007

nej,fan, skit. jag orkar inte mer. jag dör, jag kvävs. jag vill inte.
arghhhh. jag pallar inte ett och ett halvt år till så här.

från the Body:
"People. People drag you down. Your friends drag you down. Don't you know that? Your friends do. They're like drowning guys that are holding on to your legs. You can't save them. You can only drown with them."
detta stämmer så sjukt just nu. och hela hösten. jag vill ha skolan men inte alla människorna där.

men nu ska jag gå och bowla. Det ska bli kul. Det ska mina flaskor se till att det blir. Och sällskapet. Yes.