det blir nog bra
det börjar kännas bra igen. såfort jag är frisk från förkylningen och kan börja träna igen och kommer in i mina rutiner kommer jag nog sluta vara så lättirriterad och nervös över allt.
Skolan börjar kännas bra också. Jag fattar elektron och har pluggat på rätt bra med termodynamiken.
Produktutvecklingen känns fortfarande tung, men jag får väl prioritera bättre, jag får sluta räkna med att jag kommer någon vart utan att anstränga mig.
Jag ska inte söka BVO stipendiet i år. Jag hade älskat att få åka iväg över hela sommaren, men jag tror inte de väljer mig, när de väljer en från hela skandiavien. Jag måste läsa upp mina betyg lite, på de kurserna som jag inte orkade koncentrera mig på förra året, och så söker jag nästa år istället.
Skolan börjar kännas bra också. Jag fattar elektron och har pluggat på rätt bra med termodynamiken.
Produktutvecklingen känns fortfarande tung, men jag får väl prioritera bättre, jag får sluta räkna med att jag kommer någon vart utan att anstränga mig.
Jag ska inte söka BVO stipendiet i år. Jag hade älskat att få åka iväg över hela sommaren, men jag tror inte de väljer mig, när de väljer en från hela skandiavien. Jag måste läsa upp mina betyg lite, på de kurserna som jag inte orkade koncentrera mig på förra året, och så söker jag nästa år istället.

0 Comments:
Skicka en kommentar
<< Home