Om alla dagar var så här
Kunde inte sova något inatt, var astrött och funderade på att stamma hemma. Det som fick mig att gå upp var att jag inte skulle hinna träna annars...patetiskt någon.
Iallafall, jag har köpt ett nytt kaffe. Energy plus. Helt sjukt. Det måste vara någon sorts drog i det för jag har varit helt pigg hela dagen, är det fortfarande. Så jag ska nog sluta försöka mig på alla knep som gör att det blir lättare att sova, de funkar ändå inte, och börja leva på sånt här kaffe.
Iallafall..
Jag skulle på KI Balans med Olle, men då jag slutade 10 och passet började först 11 råkade jag shoppa en stickad polo först. Balanspasset var iallafall en positiv överraskning. Eftersom alla blundade syntes det ju inte hur jag stod och vinglade hela tiden.
Sen tillbaka till skolan.
Sen en promenad från skolan till friskis för att få tiden att gå i väntan på pulspasset. Tog bara en halvtimme, så jag fick gå runt och drömma ett tag på akademibokhandeln innan jag till slut hamnade på friskis.
Sen hem och söka jobb. Kraven från min sida bara sjunker och sjunker, men hittar ändå inget som passar. Ingen vill ha mig för jag har inget körkort. Det suger.
Iallafall, jag har köpt ett nytt kaffe. Energy plus. Helt sjukt. Det måste vara någon sorts drog i det för jag har varit helt pigg hela dagen, är det fortfarande. Så jag ska nog sluta försöka mig på alla knep som gör att det blir lättare att sova, de funkar ändå inte, och börja leva på sånt här kaffe.
Iallafall..
Jag skulle på KI Balans med Olle, men då jag slutade 10 och passet började först 11 råkade jag shoppa en stickad polo först. Balanspasset var iallafall en positiv överraskning. Eftersom alla blundade syntes det ju inte hur jag stod och vinglade hela tiden.
Sen tillbaka till skolan.
Sen en promenad från skolan till friskis för att få tiden att gå i väntan på pulspasset. Tog bara en halvtimme, så jag fick gå runt och drömma ett tag på akademibokhandeln innan jag till slut hamnade på friskis.
Sen hem och söka jobb. Kraven från min sida bara sjunker och sjunker, men hittar ändå inget som passar. Ingen vill ha mig för jag har inget körkort. Det suger.

2 Comments:
kul att höra att du oxå söker jobb, eller inte, verkar vara det alla gör nu... men ja har körkort å får heller inga bra... vi måste tycka upp oss med en vinare nån gång! tid nån gång? tror jag inte jobbar i helgen, men om ja gör de så kan ja vara bakis ändå =P
men jag är inte ute efter ett "bra" jobb, jag är bara ute efter ett skitjobb som skiftarbetare som rengör maskiner.
Har inte du två jobb ?
Skicka en kommentar
<< Home