onsdag, mars 21, 2007

mer klagande

i torsdags hann jag bara 2 km innan andra skulle ha banan
i fredags var schlagerpasset ett baspass med dålig musik
i lördags kom jag inte iväg för att tågen var inställda
i söndags tog det 6 minuter längre än vanligt att cykla lika långt
i går var mattias sjuk
i dag hade christer vikarie
imorgon finns det inget bra pass
på fredag hinner jag inte för att jag ska på intervjun

så i princip har jag inte tränat sen förra tisdagen.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

saker gina ska göra:
- smsa mig mer
- skriva komentarer på min nya sida
- känna till att jag flyttr till typ samma gata som hon, fast lite längre bort
- då kan vi börja gå promenader mkt mer!

9:54 em  
Anonymous Anonym said...

bra, då har du å göra. har gjort våfflor i dag så jag e trött. tror jag ska lägga mig. glöm inte att pricka av min lista! glömde att vi skulle dela box oxå!

10:20 em  

Skicka en kommentar

<< Home