* Reginatastic *
måndag, mars 05, 2007
det här är ett experiment
Paolo Nutini är ganska rolig.
Ganska trevlig verkar han också.
sådär.
nu får jag se vad som händer.
posted by R at
21:11
0 Comments:
Skicka en kommentar
<< Home
Om mig
Namn:
R
Plats:
Sweden
Visa hela min profil
gamla inlägg
Guld
ofrivillig vila
ledig.
Fredag innan lov
Om alla dagar var så här
fredag 22
you were my lesson, I had to learn
jag skulle varit i skolan 8-18 idag... det verkar ...
Vecka 7
märks det att jag har prov snart...
0 Comments:
Skicka en kommentar
<< Home