betygskris
jag är lite deprimerad. Jag skrev ut mina betyg idag för att ha med på intervjun, men jag hade förträngt de flesta kurserna. Jag var inställd på att ha jättehöga betyg, men det har jag inte. Det är trist. Varför vill de inte kolla mina gymnasiebetyg istället för högskolan, de var ju iallafall rätt okej.
Men jag har iallafall två intervjuer att gå på. Rätt duktigt eftersom jag bara sökt två jobb. Och extra duktigt med tanke på hur min cv såg ut, bara utfyllnad för att kringgå att jag inte kan någonting.
Men jag har iallafall två intervjuer att gå på. Rätt duktigt eftersom jag bara sökt två jobb. Och extra duktigt med tanke på hur min cv såg ut, bara utfyllnad för att kringgå att jag inte kan någonting.

0 Comments:
Skicka en kommentar
<< Home