söndag, april 29, 2007

jupp, jag är nördigare än du

Jag tittar på Spider Man 2 nu. Och bara för att Peter och Otto pratade om så fina grejer
"Did Bernoulli sleep before he found the curves of quickest descent?"
blev jag tvungen att skriva att jag faktiskt vet vad de pratade om!
Strömningsmekanik ftw

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

såg den också. Tänkte att någon naturare skulle kunna förstå den repliken. för resten är det bara naturianska :P

3:34 em  
Blogger R said...

men snart Sanna, kan du också bli kth-are och nörd

5:09 em  

Skicka en kommentar

<< Home