söndag, april 15, 2007

Vi åkte samma buss som Sae-Il idag!
Jag är lite lycklig.

och Snakes on a plane var kul. Särskilt dokumentären.
Särskilt "icredibly realistic" eller hur det var de beskrev ormarna och filmen

2 Comments:

Blogger Johanna said...

ja haha mitt i prick :p

7:27 em  
Blogger Martin said...

Den var rolig filmen, jag gillade speciellt den största ormen som åt den tjocka affärssnubben hel. Den såg ut som en korsnig mellan drake/dinosaurie/orm ^^

11:12 em  

Skicka en kommentar

<< Home