Vi åkte samma buss som Sae-Il idag!
Jag är lite lycklig.
och Snakes on a plane var kul. Särskilt dokumentären.
Särskilt "icredibly realistic" eller hur det var de beskrev ormarna och filmen
Jag är lite lycklig.
och Snakes on a plane var kul. Särskilt dokumentären.
Särskilt "icredibly realistic" eller hur det var de beskrev ormarna och filmen

2 Comments:
ja haha mitt i prick :p
Den var rolig filmen, jag gillade speciellt den största ormen som åt den tjocka affärssnubben hel. Den såg ut som en korsnig mellan drake/dinosaurie/orm ^^
Skicka en kommentar
<< Home