onsdag, april 11, 2007

Man kan inte alltid vara så smart

Diskussion om Grey's anatomy, ni vet det avsnittet med han som har en hemmagjord granat i magen.

"usch, det var så synd om honom, att han dog"
"mm"
"fast tur att det inte var hon som dog"
"ja, undrar hur de hade löst det då"

alltså...hur hade manusförfattarna fortsatt serien om huvudpersonen dog? poängen är att det var menat som om att det inte var manusförfattarna som lagt in att hon dog

jaja, det var lite virrigt. men ändå.