tisdag, maj 01, 2007

Någon håller på och ringer till oss. Ringer och ringer och ringer. Från mitt i natten och sen igen och igen och igen fram till nästa kväll, och så om och om igen. I två och en halv vecka nu.
Det suger. Jag får bara sova en timme i taget för sen ringer det igen.
Det är därför jag är som jag är nu.
Ständigt uppe men aldrig vaken.
Vet inte ens längre vad jag drömmer och vad som är på riktigt.
Förutom att jag hatar att det är röd dag idag.

Och att jag hatar att det är maj.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

kanske någon som försöker faxa? då ringer det tills det komemr fram tror j.

11:10 fm  
Blogger R said...

nej, det är någon som ringer fel. Vi har numret och allt. De ringer från Somalia. Därför fattar de inte när vi säger att de ringt fel, och ringer igen och igen och igen

11:32 fm  

Skicka en kommentar

<< Home