torsdag, juni 07, 2007

orka myggbett
orka att alla lägger upp skitfula bilder på mig
orka att jag måste köpa nya skor till imorgon


åh vad det är bra att klaga
men jag ser det seriöst inte som klagande nu, jag försöker komma på bra saker att skriva men jag kan ju bara skriva vad jag tänker och det är väl det där