tisdag
Idag tänkte jag börja med att hylla min frukost, för jag har kommit fram till att den är världens godaste.
Jag har nämligen en ny müsli, med massa massa fruktbitar. Aprikos, äpple, banan, russin och tja jag vet inte allt vad det är, men mycket är det.
Så har jag också ett nytt te. "Emperor" heter det, galet gott. Det smakar och luktar piggelin-glass!
Och sist men inte minst, mammas hembakta rågbröd. Mumma.
Så inte konstigt att resten av dagen var hur bra som helst, med en sån frukost i magen.
Nej men ärligt, jag förstår inte varifrån jag har fått mitt flyt. För allting bara flyter på och allting löser sig på bästa möjliga sätt för mig, utan att jag ens anstränger mig minsta lilla. Det är galet och ovant, men väldigt trevligt.
Jag har nämligen en ny müsli, med massa massa fruktbitar. Aprikos, äpple, banan, russin och tja jag vet inte allt vad det är, men mycket är det.
Så har jag också ett nytt te. "Emperor" heter det, galet gott. Det smakar och luktar piggelin-glass!
Och sist men inte minst, mammas hembakta rågbröd. Mumma.
Så inte konstigt att resten av dagen var hur bra som helst, med en sån frukost i magen.
Nej men ärligt, jag förstår inte varifrån jag har fått mitt flyt. För allting bara flyter på och allting löser sig på bästa möjliga sätt för mig, utan att jag ens anstränger mig minsta lilla. Det är galet och ovant, men väldigt trevligt.

0 Comments:
Skicka en kommentar
<< Home