torsdag
Igår bröt jag en nagel när jag försökte skära bort en plupp från en plasttub utan kniv. Och mitt hår är trassligt och fult eftersom det regnade på min fläta. Så idag har jag varit ganska bitter och otrevligt mot folk.
Imorgon borde jag försöka se respektabel ut, men jag tror inte jag orkar.
Min matlåda som jag gjort iordning till imorgon ser ändå så äcklig ut att ingen kommer tänka på hur jag ser ut.
Imorgon borde jag försöka se respektabel ut, men jag tror inte jag orkar.
Min matlåda som jag gjort iordning till imorgon ser ändå så äcklig ut att ingen kommer tänka på hur jag ser ut.

0 Comments:
Skicka en kommentar
<< Home