tisdag
Jag hinner inte blogga så ofta, jag är knappt hemma längre. Sitter i skolan till sent, kommer hem, äter, går och lägger mig, går upp, går till skolan, sitter kvar sent.. i princip.
Men i Söndags hann jag med Sci-Fi mässan iallafall. Den var rätt trist, inga roliga skådisar i år. Men jag köpte mig en mugg och två filmer iallafall.
Igårkväll hann jag med en sväng till Olivia också. Där bjöds det på blåbärspaj och en väldigt massa skratt. Vi som var där har en väldig förmåga att vara flamsiga och fnittriga när vi är trötta..
Men i Söndags hann jag med Sci-Fi mässan iallafall. Den var rätt trist, inga roliga skådisar i år. Men jag köpte mig en mugg och två filmer iallafall.
Igårkväll hann jag med en sväng till Olivia också. Där bjöds det på blåbärspaj och en väldigt massa skratt. Vi som var där har en väldig förmåga att vara flamsiga och fnittriga när vi är trötta..

0 Comments:
Skicka en kommentar
<< Home