torsdag, november 01, 2007

Torsdag

Både jag och Louise fegade ur när det gällde klippningen. Vi vågade oss fram till salongen, men sen gick det inte längre utan vi gick och shoppade istället. Två tröjor, och så smink och hårgrejer för galet mycket pengar blev det.

Skolan var sådär lagom inspirerande. Vi diskuterade kraven vi ställt på sängen vi ska göra med våra lärare, det var väl det roligaste som hände. De lärarna är rätt så roliga.
Tyskan minns jag inte så mycket av, mer än att jag satt hela lektionen och bad tyst att jag inte skulle svimma. Men vi fick tillbaka proven iallafall, det provet som jag våndats över hur dåligt det gick på. Jag fick bättre än de som satt runt omkring iallafall, och lyckades få bonuspoäng till tentan :P

Nu ska jag pigga upp mig efter den kalla promenaden hem, med lite te! Det är det värsta med att komma hem från skolan halv tio, att det blir så kallt och ruggigt ute