fredag, november 16, 2007

tjohoj

Carro tycker att jag ska skriva upp fem bra grejer med mig själv, så here we go:

1. Jag är hjälpsam. Kan jag göra något för att hjälpa någon annan, så gör jag det.
2. Jag ger alla människor en chans, och lyssnar alltid på vad de har att säga.
3. Jag lär mig nya saker snabbt (så länge det inte är en koreografi) och har bra minne (så länge det inte gäller lokalsinnet)
4. Jag är bra på att få saker precis som jag vill ha dom, men att låta andra tro att de varit med och bestämt.
5. Jag har fina axlar :P