lördag, november 17, 2007

lördag

Ingen jättespännande dag, mest en helt normal lördag.
Friskis, programmering, wii bowling och sen kvällen framför teven.
Kul att mina lördagar är så innehållsrika.

Veckan har varit bra iallafall, jag var en sväng i Uppsala och träffade världens bästa Stella. Vi åt och tittade på film konstant från tisdag kväll till onsdag kväll. Men mat är gott. Filmerna var väl lite sådär. Vi såg Illusionisten, Blades of Glory och Music and Lyrics.

Imorrn blir det nog en rätt så liknande dag. Friskis och plugg. Dock utan wii-spelandet och tv-kvällen.