"pga landskamp i fotboll går alla tåg långa"
Idag var det typ helt tomt på friskis, så vi kunde stänga i tid för en gångs skull och inte dra över en massa på tiden. Så därför hann jag med en tidigare buss, och så tänkte jag att jag skulle hinna med ett tidigare tåg hem, så jag kutade som en idiot från st eriksplan till pendel (visserligen inte långt, men jag kutade galet fort och hade skramlande packning och så) men så visade det sig att det var inte kvartstrafik så jag fick sitta och vänta i 20 minuter på karlberg station.
Det är nog på tiden att jag lär mig när halvtimmestrafiken börjar.
Det är nog på tiden att jag lär mig när halvtimmestrafiken börjar.

0 Comments:
Skicka en kommentar
<< Home